Yhdistys

Yhdistyksemme pyörii hallituksen avulla. Hallitukseemme kuuluu puheenjohtajan lisäksi kuusi muuta jäsentä. Yhdistys on mukana erilaisissa tapahtumissa Savossa, mm. eukonkannossa. Se myös kerää varoja Ylä-Savossa erilaisin keinoin festivaalia ja musiikkileiriä varten.

Jäseneksi liittyminen

Yhdistyksen jäseneksi voi liittyä jokainen, joka hyväksyy yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Jäseneksi voi ilmoittautua täyttämällä liittymislomakkeen ja maksamalla jäsenmaksun (25 €/ henkilö) yhdistyksen tilille. Jos et halua olla yhdistystoiminnassa mukana, mutta haluat tukea yhdistystä, voit maksaa kannattajajäsenmaksun (10€/ henkilö).

Sonkajärvi Soi -yhdistyksen tilinumero:
FI 31 5435 1740 0188 68

Täytä liittymislomake tästä tai tulosta tästä

Liittymislomakkeen voi myös lähettää yhdistyksen puheenjohtajalle tai sihteerille joko postitse tai sähköpostitse: riitta.sihvonen@sonkajarvi.fi

kaija.leskinen@outlook.com